SAD NIGHT

malam niyh aku terasa nak menaip lak, so aku menaip lah.. hari niyh dua orang yang aku sayang dalam idop aku lepas fmily aku telefon and nangis2 kat aku, sorang pasal family sorang lagi pasal seseorang yang pergi dari idop dia yang meninggalkan harapan yang teramat. . .

ziema - aku tak pernah bercerita pasal die, tapi die ah semangat aku, walau aku tau die dah ader BF, aku wat tolak taik hanyut jew . . aku ta leyh nafi yang aku sukew kat die, die sllu ader ngn akuh time aku sedih dan gembira . . malam niyh, sekali lagi die kata kat aku : "OWG TA SABAR NAK KUAR DARI RUMAH " dek family yang ta understnding . . ta paham akuh . . aku ta leyh nak bercerita sbb ni cerita pasal keluarga orang, biarlah aku tau dan ia akan jadi cerita antara kami berdua . . say : DIE, DONT BE SAD. . I WILL WITH YOU AS LONG THAT I CAN . . .

eyka : die niyh adik angkat kegilaan akuh . . hahahahaha, tapi malam niyh gilew die dah hilang, sebab der orang buat die tekanan jiwa lak . . die terharap kat mamat yang akan berkhawin, so menanges2 tahap dewa20 (lebih sket dari dewa19) . hue3. . aku yang ngh sebuk wat asigment, benti jap pujuk die supaya ketawa . . dan seperti biasa . .MR EZZY dapat mengetawakan adikkuh sayang niyh . . weee . . . say : DONT BE SAD, HAVE FUN . . .

dah malam2 niyh . . aku ta leyh nak tidow, aku terpikir sowang2 . ape aku nk dalam hidup, pew aku nak wat pas belajar, macam2 aku target, aku jadi murung, macm ta da mood nak tegor sesapa . . aku hidop keseorang dalam kosong . . .otak aku kosong, tapi der jer pemikiran yang ta sampai . . susah aku nak cerite lah . .sbb aku ta tau nak bercerita macam maner . . hurm . .
aku cume nak cari siapa aku dalam diri akuh


2 comments:

Cik Syafika 3 Disember 2009 pada 2:03:00 PTG SGT  

abg..thnkx sgt pcl pjok eyka arie uh..now eyka more ceria dri mlm uh..semua nye sbb abg..abg pjok eyka..humm..mekasih yup..mekasih sgt2..syg abg...

Unknown 4 Disember 2009 pada 2:33:00 PG SGT  

HU3, SAYANG KAMO0O JUA . !

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)