BUJANG SEPAH =)



http://emo.huhiho.comhu3, pepagi jumaat niyh, aku rase busan lak, nak tidow, tapi ase malas, http://emo.huhiho.com ase seronok sebab conection tenet malam niyh laju jew semacam . . http://emo.huhiho.comhehehe, dah ta tau nak wat pew, un9 kat FB pon malas, http://emo.huhiho.com so layan ar citer2 kat YOUTUBE. http://emo.huhiho.com hu3, tgk bujang sepah lalalitamplom, antara siri ke3 diowang, http://emo.huhiho.com yg 1st bujang sepah silalitamplom, 2nd lemang sepah silalitamplom, yang 3rd ni bujang sepah lalalitamplom lak. http://emo.huhiho.com layan gak lah lawak2 SEPAH niyh, mmg pecah perot aku nengok . http://emo.huhiho.com . aku ske part time JEEP n SHUIB berlawak, http://emo.huhiho.com hahahaha, mmg pecah perot, aku ta ske sgt si MAMAT uh, agak over sangat, lawak die pon tah papew tah, nasib der JEEP yang kuatkan SEPAH n SHUIB . http://emo.huhiho.com . hu3, korang2 pon layan ar gak ea . ? busan2, SURE best . http://emo.huhiho.com . he2, selamat pecah perot,
http://emo.huhiho.com


0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

ABOUT ME

Foto saya

seorang yang mudah mesra, agak periang dan sensitiv. tidak suka penipuan dan sedang belajar dan meningkatkan diri menjadi seorang insan .

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)