MY NEW STYLE

Sesajer jer letak pic2 kepoyoaan sendiri niyh, hahaha, tapi tetap kuwang hensem kan ? lebih banyak kowt? hahahaha
PERAH SANTAN


















kenapa akuh berambot panjang ?
menurut kajian yang aku lakukan sendiri...



1) ader style sket, puas dah rambut pendek zaman sekolah
2) bagi akuh, muke aku ta sesuai berambot pendek
3) saje nak buat, kang dah ader ank bini, ta dpt ase ?
4) selekeh? ta pa, aku selese, janji aku wat apew yang aku sukew






???
sebab apew akuh ckp aku ta sesuai rambot pendek ?
haaa, niyh ar sebab nyew,
aku ase ar kan, bile aku berambut pendek,
ketembamman aku terserlah sangat ar. . .
hahahahaha, leyh terima kew alasan akuh . ?
ta leyh ? ader aku kesah . ?


0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)