dah lamer agaknye aku ta menulis dalam blog niyh, tertibe aku rase nak menaip lak mlm2 niyh. aku rase down jew, aku miss kat sumer orng yang sayang aku, mish at rakan2 aku dari kecik lagi, mira,ina,pika,dayah,nana,azik,wan. dorang kawan aku dari kecik smpi membesar niyh. bilew lah agknyew kiteorg dapat hang bersama lagi . .

eka,adik angkat aku yang terulung(ceyh-ceyh), aku rindu sgt2 kat die,die sllu wat aku ketawa ngn gelak riang n pangai gilew2 die, aku rindu sumer tuh, die spm, so let it go . aku tggu die abis exam....wish u luck eka, sayunk eka .. . . . ..

my sis,aku rindu kat senyum,gelak ketawa die... die dah laen, sllu emosional, nanges2 oleh sbb manusia yang ta hargai idop diorang, skew menyusahkan idop sis aku...ermm . . love u sis . .

1 comments:

Cik Syafika 14 November 2009 pada 7:06:00 PTG SGT  

rindu abg jugak...!!!!

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)