HOLIDAY !!! =)

salam pada kawan2 . =) . . dah masuk hari ke-3 hari ini aku kat lumut @ seri manjung , baru lah aku der perasaan rajin sikit nak menaip di belog ku ini . . =) . . . jumaat ari uh 22hn july , aku gerak sini . . pegi sini dengan tujuan nak pergi majlis convocation my bro @ IKM LUMUT, die gred at sini . . kiteowang 1 family menginap at lee garden hotel . . hotel murah jer , janji selese untuk aku, adik beradik aku n juga ma n ayah . . =) . . we enjoy here . .

1st day sampai, ta da aktiviti menarik yang dibuat, al=maklum, baru sampai setelah perjalanan yang jauh, so melepek jew lah kat bilik masing2, aku dah menghadap laptop, un9 ja dibilik . . =) . . wifi full highspeed, mmg sedap untuk aku download macam2, n update segala macam . . cumer ayah ngan abg ja kuar untuk g raptai n daftar diri . . . .

2nd day kiteorang @ sini , der lah some aktiviti yang dibuat, hehehe . . walau pon ta seberapa, but best sbb 1 family der . . mungkin aku batak sikit kali niyh , sbb . . erm . . aku 1 family ta penah bercuti sama, baik akak n abang , niyh lah 1 percutian yang lengkap 1 family , itu yang best . . hu3 . . mungkin baru sekarang ada sedikit rezeki untuk kami sekeluarga begembira bersama . .

upsss, cerita apa lak itu, tukar chanel, hehehehe, antara activities @ sini , pepagi agi , biasa ar, g sarapan, then pas searapan, bertolak lak ke LUMUT WATERFRONT , best juge @ sini , lepak santai n lepak at jeti pelabuhan g pangkor . =) . . pas uh , bertolak lak ke teluk batik . . sampai2, beli short pants, mandi laut lah, apa lagi, hahahaha . . gambar ta dapat nak masukkan, aku tak terbawak lak card reader, hu3, so dah balik kl kang baru aku upload .

balik je dari teluk batik, cari kedai untuk makan tengah hari n balik hotel, rehat2 badan n pergi untuk acara dan tujuan sebenar kat sini, convocation abg aku . . bangga juga lah aku dapat lihat abag aku atas pentas, hu3 . . . . cerita untuk holiday niyh, tergantuk sket, sbb baru jew sampai sini, hehehehe, untuk esok, ta tau lagi mcm ner, tapi lam perancangan kiteorang akn g ke menara condong sana, so tunguulah HOLDAY part 2 kayh . . hehehehe . . bye, ngantok dah niyh . . dah 3am dah ni . . salam . . =)

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)