HOLDAY !! (part2)

haaaa, salam sumer, sambung balik ngan cerita holiday aku . =) , citer sampai maner yew ari tuh , ermmm , haaa, menara condong, pagi uh lam kol 0 , kiteorang check-out, lam kol 11, p cari tempat bersarapan n terus ke teluk intan . . untuk aktiviti seterusnya , apa dia ? MENARA CONDONG . hehehehe . . 

sampai kat saner arround 12.30 PM kot ? n jalan2 kat pekan tuh , hu3, dah puas berjalan, terus bergerak balik ke kuala lumpur , kembalik dengan komitmen masing2, dan kembali dengan keserabutan di KL . . . hahahaha . . sampai at kl around 4pm , then time uh hujan sangat lebat , kiteowang 1 family rase macam nak makan AYAM PENYET , so my sis cadang makan ayam penye @ sunway mentari . =) , sdap gak larh , yang penting die nyer sambal , perghhh . . . bapak pedas , ta merah muke n bibir aku makan sambal uh . . tapi layan . . . =) . . 

habis makan, borak2 1 family, lam 5.40 PM gerak balik umah , dekat jer pon ngan sunway mentari tuh , so sampai lam 6.00 . . hujan masih ta berenti n makin lebat , itu petanda membuatkan semua ngantuk setelah keletihan dan kemengantukkan . . =P . . apelagi , sumer terbongkang . . hahahaha . aku tersedar arround 10.30pm dan hujan masih belum berhenti . . . 

melihat balik gambar2 yang sudah ditrangkap, seronok aku rasa dan sangat indah kenangan bersama family walaupun simple, macam yang dah aku citer sebelum niyh, percutian aku kali pertama 1 family . =) , mama der cakap, next percutian, kiter p langkawi, hehehehe, macam best jew bunyi ? so masing2 kene lah save bajet masing . =) . . . 

abis suda citer holiday aku , kembalik ke kl yang serabut , hahahaha , , bye2 . =) . . ado lah sikit pic at bawah niyh . . =)







0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)