EVOLUSI KL DRIFT 2




haaaa, ari niyh aku p layan citer niyh kat sunway ngn kawan2 aku n my kazen yang terapat. =) . sampai kat sunway pyramid dalam kol 4 , teros g kat wayang TVG , wayang start kol 5.30PM , so lpeak jap, round2 makan a&w dulu . =) . 5.30PM masuk.


seperti yang aku sangka, citer mmg gempak habes la. aku suke gile banyak keter lumber n drift2 jer dari cakap2 , gadoh2 style mafia2 yang menjadi, perghh, mmg layan ar, pada yang ta tengok agi, jangan lupew lah ajak kawan2 anda p sama tengok, ta rugi ar bagi aku . . ta tau ar bagi korang. apew2 pon salutttt lah citer niyh, modal yang tinggi dan hasil yang bagus . !! teruskan usaha wat filem2 yang gempak mcam niyh lagi wayh !!! =)

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

ABOUT ME

Foto saya

seorang yang mudah mesra, agak periang dan sensitiv. tidak suka penipuan dan sedang belajar dan meningkatkan diri menjadi seorang insan .

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)