ARGHHHH . . . !!!

adesh, 1 agi masalah yang datang skunk, windows laptop tetiber CORRUPTED !! hu3, windows aku tetiber ta leyh jalan, mungkin seseorang dah pon update AUTOMATIC UPDATE pada windows, hu3, dah ar aku pakai PIRATE punyer, jahanam . . mmg prob ar, lau update . . hurm , sedang pening memulihkannye, aku masuk WINDOWS 7, banyak driver aku kene cari, arghhh, ngan connection tenet SANGAT-SANGAT lembap, aku sedang berusaha memulihkan, hurmm, pagi2 dah kene bising ngn my sis, hu3, sabar yew, aku ngah pulihkan, bnder niyh bukan datang pada aku, dah nak jadi, so ta der saper salah, sory lau aku salah . =) .

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)