Bersama Keluarga . .



Hari sabtu 07 julai, aku ikut family aku jalan-jalan kat putrajaya, lama rasanya aku tak keluar bersama keluarga aku, cume, akak dan abang tak ada, mungkin seronok kalau diorang ada sekali. So mak yang ajak aku g sini, nak tgk pameran bunga kertas antarabangsa tu, dah letih berjalan, aku ajak mak ke masjid besi, solat zohor. ada sikit salah faham aku ngan ayah yang membuatkan die menunggu aku, mak dan adik hampir sejam setengah. hahahaa. ada beberapa gambar kat sini aku UP . so layan gambar2 family aku . . . =)






0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)