Awek LAWA tapi . . . .

Pernah tak anda alami perkara seperti? Masa tengah minum ternampak seorang awek ne berjalan melintas anda. Muka memang lawa, siap pakai tudung lagi. Mesti terdetik dalam hati kan ” Kalau dapat jadi pakwe dia ne beruntung aku”. Baru je nak usha, tiba-tiba dia tepon dia berbunyi. Sekali dia jawab macam ne, tak payah. Lupakan terus hasrat anda tu kalau tak nak cari bala nanti.
So, kepada lelaki sekalian, carilah perempuan yang cantik dalam, cantik luar dan cantik semuanya. Cantik bukan kat muka je, agama, peribadi pun kenalah cantik sekali. Baru bahagia. Jadi pakwe-pakwe di luar sana sila periksa stail awek korang bercakap di belakang.

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

ABOUT ME

Foto saya

seorang yang mudah mesra, agak periang dan sensitiv. tidak suka penipuan dan sedang belajar dan meningkatkan diri menjadi seorang insan .

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)