e-Box .

yezzza . =) . ari niyh aku puas melalak kat e-Box KARAOKE niyh.

dari kol 2PM tadi sampai kol 7PM tadi aku dok melalak kat saner, hehehe.

citer nyer macm niyh, lepas aku g tgk jadual exam & amik sticker exam,

aku ngn bulat ta tau nak p maner,

so aku cadangkan untuk g melalak.

(hiasan semata)

hehehe, lamer ta melalak,

padahal dalam poket der RM10.00 henget jew masing2 .

leh wat selamber jew kan ??

karaoke baru RM8 henget jew.

dari kol 2 uh sampai lah kol 7 uh 8 henget jew kene.

ta ar mahal, melalak ar sampai muntah . hahaha .

aku dah bese g e-Box endah parade niyh.

macam2 lagu aku nyanyi tadi, hehehe,

bagi pecah sikit anak tekak niyh, hu3 .

tapi bulat ar banyak nyanyi, ta buhsan lak aku nak melalak 4 jam uh, hu3 .

so aku dok tgk bnyk lepas 2 jam menyanyi.

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)