SEDIHHH!!



salam sumer,

nak bercerita kisah sedih kuu . .


hu3 . . aku memotong rambutku yang lamer aku simpan . .
"~.~"wawawawa"~.~"
sedih gilew lah katerkan . .
menangis aku,
sampai amoi sallon tuh terperanjat aku nanges...
huhuhu,
sayang gilew loh rambut tuh . .
adesshhh . .
malas nak citer bebanyak . .
nak lupew kan aku nyer kisah lamer . .
hu3, antara aktiviti rambut panjang ku yng last,
pic kat GOKART tuh lah . .
hu3 . .

~~sob2, sedih~~

~~special thanksszz to my sis!muahhh~~



~~NEW STYLE~~

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)