TRAINING BOLA !!



hari niyh kelas aku abis jam 3.30ptg, aku dah berjnji ngn azmi nak maen bola ngn dak2 die at ulu klang, hu3, lepas abis kelas jew, akuh terus gerak p saner, dah siap2 spear baju n kasu seluar sumer dari umah agi. hu3, so terus jew gerak. . . .

huhuhu, gambar kat atas niyh bukan lah gamabr aku ngan dak2 kolej maen, just hiasan jew ahh, hehehehe, ari niyh aku dipelawa oleh azmi untuk join training die bola ngn dak2 die yang akan join untuk game 7 sebelah at area umah dia, area ULU KLANG. aku, ucu, wan, pijikzz and man just join2 jer, yelah, kiteorang niyh dah pancit lah maen bola padang niyh . . hu3, lau maen futsal laen citer lah, 2 jam pon aku larat g, niyh lau maen padang, hu3, terberak terkencing aku walaupun hanye 15 minit maen, hak3, 3 bungkus gak air kosong aku minm tadi, hahahaha, pancit gilew, yang lamer n bertahan dalam padang uchu ngn man jew, diorang pon beser maen, ta lah mcm aku niyh, futsal jew, hehehehe, myb azmi dalam usehe mengajak mereke2 niyh maen 4 team die, harap2 lah dua2 niyh sudi untuk tolong azmi. rilex jew azmi, team ko bleyh laaa, kene train sepak depan goal, n defend jew . . .

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)