JALAN - JALAN

salam pada korang2 . . ahad lepas, aku ngn memeber2, bulat, ijam, faris, syaril, g sungai besau, kat selangor jer . . sungai besau niyh juge merangkap kampung akuh gak la , dekat2 ngn sabak bernam . . hue3, p sini sbb der majlis perkahwinan kakak member akuh, shahlan aka lalat, dak niyh dulu geng kiteowng, tpi dah luar daerah n pindh kat kampung kauh lak . . (semak je) . . HAHAHAHA . . mule nyer kauh mcm malas nak g, tapi pk ta der wat pew , g jelah . ? gerak lam kol 9, sampi lam kol 11, huhuhu, aku tidow jer lam kete, syaril yang drive . . wee ~~~



dah selamat g majlis, aku ajak geng akuh niyh p lepak at umah nenda akuh,
dekat jerk, ta jauh pon . ?
lam 10 minit sampai ar . .
so akuh sambung tidow kat umah nenda kau. .
hahahahaha . .
yang diowang niyh sebok lak maen teka-taki . .
layan jelah . .




dah nak balik dalam kol 3 uh, kete syaril wat hal lak . .
tah aper bende maslaah tah, aku ngh pening2, ta dpt nak amik port sgt .
hu3, keter die rem sendiri, RPM naek smpi 5 . .
sampai kat KUALA SELANGOR baru repair,
hu3, sepanjang perjalan dari sabak uh,
owang pandang pelik jew kiteowng, hahahaha,
mcm ta tau bau kete ?
mau ta nyer, kabel minyak sangkut,
mmg tekan sendiri ar . .
huhuhu, aku segan jerp, nak wat camner ?
bende nak jadi, tebal jer muke, huhuhu . .



pas dah repai kete uh kat KS ,
lam perjlnn balik p makan cendol,
kat area kampong syaril . .
kat jeram .
round2 saner pastuh bulat ajak p pantai lak . .
so g lah pantai jeram . .
aku yang terlena,
ajak lak p pantai remis,
best2, pantai niyh yang dulu MATI . .
skunk dah cantek n bnyk owang . .
best gilew . .awek ramai siot !!
hahahaha . . berok pon bnyk . .
hehehehe . .



pose nye pose . .
gamba akuh yang ta bnyk . .
sedeyh, diorang boikot aku . .
yelah, akuh niyh gile gamba . .
so aku jer pandi tangkp snap2 cantek ?
mmg camera kat kauh jew ar . .
so sikit jew gamba akuh . .



lepas maghrib kiterowng gerk dari saner . .
sampi kl lam ko 9 terus g JOM HEBOH kat bukit jalil . .
datang saner ingt nak tgk konsert...
bapak buhsan artis2 die . .
akuh ingt der BUNKFACE . .
tapi ta der , terus blaaa . .
balik tidow . . hu3 . .

p/s : letih gilew ari tuh, letih tidow lam kete ! hahahaha

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

ABOUT ME

Foto saya

seorang yang mudah mesra, agak periang dan sensitiv. tidak suka penipuan dan sedang belajar dan meningkatkan diri menjadi seorang insan .

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)