hari2 yang malas .

wawawawa, start dari minggu lepas agi, lecturer2 aku dah tembak2 aku ngn kawan2 ngn berbagai2 asiggment. wah, mcm robot suda dibuatnya kite orang niyh, mmg xcukup tangan, xcukup tidow, hu3, aper lah nasib, adat ar owang blaja ark ? hahaha3 xsusah, senang, xsenang, susah . setuju ark ? he3, tapi lam susah senang, aku sedeyh gak ar, segan pon der, pakai lappy my lovely sis, sian die nak wat kijew xleyh . hu3, aku dah 2 minggu pegang lappy die, hu3, segan siot, harte orng pakai lame2, aku der modal, aku nk beli sendiri ar, segan nk susahkn my sis agi, hu3, erm, kengkawan kart kolej, ok2 je, seronok sgt, mkin bertambah2 kwn2 aku, hu3, tapi aku ske lepak ngn mie jer lah, huwawawa, besht jer lepak ngn die, xpoyo, xper, ok2 jer. hu3, yg len uh, ader ar skit bajet2, kui2,
kiter org 1 geng2 p jalan2 at karaok, mj, time der maser ar, bkn ar mggu niyh, sesame. jalan dari klmu uh smpi ar ker pertama saner, pusing2 maju junction, xder kejew nk wat, bile da der kijew mcm niyh, haaaa, masing2 xckup tidow, padan . ahahahaha . . .

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)