hari2 yang hangaet !

ya! slam tu pada rakan2 yang jengok2, pandang2, at my blog niyh. hu3, hari niyh agak hanget gak lah kuali beger aku tuh. he3, pelik ea? he3, luper lak, aku xpenah nk citer an? ha3, aku niyh student yg merangkap peniaga kecil2 lan (jual burger jer). nk rase beger aku? datang ar kat jalan sri jati2, jalan puchong. haaa, sekali ase, kompom mo ase agi lol. hekekeke,promote jap.
balik pade cite hanget td, pergh, semalam agak kelam kabut ar aku. ngn lewat bukak nyer, kol7 angkare dengkuran yg lame (tido mampos) kengkabot bukak. he3,tapi rezeki allah bg kart aku tetap ader. coustemer datang agak mcm air lah, xputus2 ! ngam pukol 9, aku nyer roti, 1 bag da abis, agak masyuk ar gak permulaanye.. da roti abis, daging2 burger sume pon nak join roti, ngn kobis2 sekali. hahahaha, terpakse ar runner lagi barang at medan. salah satu store yg bukak malam2. he3, balik2 jer dari keletihan, datang 1 coustemer, dan2 nak masak, dan dan lah dan din dun, hakakaka, dan2 lak gas abis. waaaa,rase nk nages, baru perabis duit runner barang td, tau2, kene runner agi, wakakaka, sen tarak, pinjam my sis, hahahaha, thankszz sis.
hanget2 x, kalau u all ase xhanget, ader aye kesah? hakakaka, kayhlah, see next post. daaaaa

0 comments:

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)