DALAM KENANGAN

SALAM TAKZIAH BUAT KELUARGA
ARWAH
DIN BERAMBOI
(MIOR AHMAD FUAD MIOR BADRI)

-22.12.1966 - 02.04.2010-

AL-FATIHAH





"Terima kasih Kerana membuatkan kami sering tersenyum dengan bicaramu yang menghibur hati... Pastinya hari mendatang akan terasa sunyi tanpa celotehmu. Kami menyayangimu tetapi DIAlah yang sebenar-benarnya lebih menyayangi dirimu saudara. Semoga pergimu ke sisiNYA juga dengan penuh senyuman untuk berada di samping KASIH SEGALA KEKASIH..."

02.04.2010 : Pelawak dan pelakon terkenal, Mior Ahmad Fuad Mior Badri atau lebih dikenali sebagai DIN BERAMBOI telah kembali kerahmatullah pada jam 12.30pagi akibat demam denggi berdarah yang dihidapinya.

Pemergian arwah telah disahkan oleh adik iparnya, Shariffudin Che Man, 37, yang mengumumkan kematian arwah sejurus selepas beliau keluar dari wad ICU.
Turut berada disamping arwah ketika pemergiannya ialah ahli keluarga serta tiga orang rakan artis iaitu Azwan Ali, Zul Yahya dan Ifa Raziah.


Kita kehilangan sebutir bintang yang pergi di saat namanya sedang meningkat naik di dalam bidang penyiaran (Dj Radio) dan di dalam bidang lakonan. Sememangnya pemergian Allahyarham meninggalkan kesan yang mendalam bukan sahaja kepada keluarga dan sahabat baik beliau, malah kepada seluruh peminat-peminat yang mengikuti perjalanan karier Arwah.

masih teringat celoteh-nya ketika dalam raja lawak musim ke4 baru2 ni. kata2nya bahawa alex yang akan menganti tempat nya di era jika dia tiada suatu hari nanti. apakan daya, allah lebih sayangkannya .

Semoga roh Allahyarham Mior Ahmad Fuad Mior Badri ditempatkan oleh Allah swt di kalangan hamba-hambaNYA yang beriman dan beramal soleh. Bersama kita sedekahkan bacaan al-Fatihah buat arwah... al-Fatihah...


Jenazah Allahyarham akan dikebumikan di Tanah Perkuburan Taman Ehsan, Kepong sebelum solat Jumaat.

sumber - murai.com.my ; cakklepi.blogspot.com

1 comments:

Cikgu Yang 2 April 2010 pada 7:26:00 PG SGT  

Al-Fatihah !! Salam Takziah untuk seluruh keluarga Din.. Ingat Allah sayangkan ALlahyarham jadi bimbangkan dia..dia ada ditangan ALLAH..Doakannya selalu.

Catat Ulasan

thanksz responded it !
see ya !

EXCHANGE LINK

Dikuasakan oleh Blogger.

OTHERS CONTACT LINK

CLICK AT LINK KAYH ! !

YM
triplesic_999

myspace

tagged

friendster

facebook


YAHOO MESSENGER




* triplesic_999@yahoo.com *

My Followers

COLLAGE

Halaman

Blog Archive

POPULAR POSTS

GILE - GILE

Hujan - Ke Selatan (2012)